Vi i Tverrfaglig Forum tar sommerferie.
Vi håper at alle dere også få litt velfortjent fri.
Til høsten håper vi å se dere alle tilbake på et eller flere foredrag og gode samtaler.
Vi legger om driften vår, og vil ikke lenger sette opp et fast program med 4 foredrag høst og vår.
I stedet jobber vårt ideutvalg med å finne riktig gode foredrag som går i tråd med vår visjon.
Alle foredrag vil bli annonsert i god tid, slik at du får tid til å holde av datoen i din kalender.
Vi benytter følgende kanaler i vår distrubusjon:
– Hjemmesiden
– Facebook
– Nyhetsbrev
Så pass på at du følger oss i de kanaler du ønsker å motta informasjon.
Ønsker du å være frivillig, eller har forslag til en riktig god foredragsholder, ta gjerne kontakt med oss på post@forumviten.info
Til vi sees igjen, ønsker vi deg en riktig god sommer!