God sommer!
Vi i Tverrfaglig Forum tar sommerferie.Vi håper at alle dere også få litt velfortjent fri. Til høsten håper vi å se dere alle tilbake på et eller flere foredrag og gode samtaler.Vi legger om driften vår, og vil ikke lenger sette opp et fast program med 4 foredrag høst og vår.I stedet jobber vårt ideutvalg …